Online gembl

27.05.2022

Taková blbůstka na téma Je zábavnější hrát v online casinu na mobilu nebo na počítači? Podle mě je lepší nehrát vůbec, ale to před nimi raději netvrďte, takže pst.

xxx

Já i tatík si rádi zahrajeme nějakou tu hru pokříku nebo podobný radosti. Vtipný je, že se ani jeden neshodneme na tom, jestli je lepší hrát na počítači nebo na chytrým mobilu. Teda naštěstí ani jeden nejsme jako můj strejda, ten zvládne na kompu hrát pokra Texas Hol´em a přitom na mobilu sleduje live sázky, asi aby se nenudil. Docela se divím, že si nepořídil ještě tablet, aby tam mohl protáčet třešně. No ale strejda je už závislej, fakt gambler, ten kdyby přestal hrát, tak má normálně absťák. To my s tatíkem ne. Hrajem to na pohodu, každej máme svý peníze do hry a ty když prohrajem, tak si dáme pauzu do příští vejplaty.

No abych se vrátil k tématu, mě osobně baví hraní mnohem víc na mobilu než na pícíčku. Možná je to tím, že jsem jiná generace, ale prostě mám pocit, že je v tom víc svobody. Hraju si kdy chci, můžu si ho vzít kam chci, ať jdu do práce a mám tam chvíli času, nebo jdu do hospody a není se zrovna o čem bavit, nebo i na ten záchod aby to nebyl promarněnej čas no ne. Je fakt, že to má i stinný stránky a to je právě to, že můžu hrát kde chci. Dvě stránky téže mince, chápeš ne. Nechtěl bych skončit jako strejda, to fakt ne. I když on je teda dítko štěstěny, aspoň to tvrdí, každej rok je v plusu, jednou dokonce vyhrál ve Šťastných deset a myslíš že přestal hrát? Ani omylem, něco rozdal, pořídil si dvě velký televize jako externí obrazovky a teď sleduje najednou všechny čtyři velký fotbalový ligy. Holt hraní není zábava, je to životní styl.

Je fakt, že mě třeba nebaví, jak je to na mobilu všechno maličký. Když protočíš maty, oukej, tam to nevadí, to jede stejně samo, ale když chceš sledovat lajfky nebo když chceš nedejbože hrát pokříka nebo black jack, to aby sis vzal lupu. Jo jasný, na mobilu se to dá přiblížit i bez ní, ale chápeš, kam tím mířím ne. Když se potřebuješ rychle rozhodnout, jestli check, raise, re-raise nebo co, musíš vidět nejen čísla, ale i barvy. A mně už se kolikrát v zápalu hry stalo, že jsem si spletl piky a kříže, myslel jsem si, že mám barvu ne, flush, all-inuju si to jako blázen a ono jsem neměl na ruce vůbec nic. A to nechceš, hned to musíš zapít panákem, takže dvojitej mínus.

Jo to tatík, ten mě pořád školí. Jak je ze starý školy, tak mu nevadí si tu výhru vysedět, má holt víc trpělivosti. Skoro lituju, že jsem ho k pokeru přived. Co myslíš, je jak strejda, normálně pořád v plusu. Jen já jak jeliman musím pokaždý čekat na vejplatu, aby bylo za co hrát. No grešláčka si kvůli hraní zase neodpustím, to zase ne, to po mně nemůže nikdo chtít. A tatík nepučí, škemrám, pošli mi tam trochu ze svýho, ať mám za co hrát, vždyť máš nahráno a on ne. Tak ať, jednou trhnu jackpot a pak se uvidí, kdo je tady král.

No jak říkám, dokáže u toho sedět třeba celej den a celou noc. Ještě že od něj máma odešla už dávno, jinak by to s ním nemohla nikdy vydržet. Jakmile není v práci, tak je schopnej fakt jenom hrát pokera. Má to rozběhlý na takovým starým křápu, kdo ví, co to má za ramky, ale trvá mu čtvrt hodiny, než se vůbec povede ho rozběhnout. Dělá jenom takový jako chř př chr, divný zvuky, ale nakonec se mu to povede. Dá tam aplikaci, ta taky nenaběhne hned, to je ti jasný. No hele já už bych to čtyřikrát rozstřískal a tatík nic, má v ruce třeba paličku na maso, jak si od toho odběhne do kuchyně, jen vždycky nakoukne, jestli už se to rozjelo a pohoda klídeček. No hele stará škola, asi má svatou trpělivost, jenomže něco ti řeknu, ona se mu ta trpělivost asi právě vyplácí, protože on je schopnej si fakt počkat na dobrou handu, je schopnej jí zahodit a nevadí mu, že už hraje deset hodin a pořád nic, nula od nuly. Nebo když se pustí do turnaje, to máš třeba tři dny. Já už bych all-inoval jenom proto, abych už u toho nemusel sedět, prostě mě to nebaví a on pohodička, má puštěný zvuky nahlas, takže slyší, když je na něm řada a dělá si něco svýho. No jak říkám, ten počítač má něco do sebe.

Ale ty chceš vlastně vědět, co je zábavnější viď. No dyť ti to teď čoveče říkám ne. Každej máme svůj styl, nemůžeš říct, jestli je zábavnější chodit s hubenou nebo tlustou holkou, každá má svoje a každýho baví něco jinýho. Já bych třeba na tom kompu hrát nemoh, jsem už zvyklej na mobil, no a strejda ten jede na všem, co má zrovna u sebe. No tak si vyber. Ale jestli chceš jednu radu, tak mě poslouchej, mám na zejtra jednu tutovku, je tam dobrej kurz, volal mi to kámoš, on má známýho u jejich dorostu víš jak, ...............

©

2024 Jan Jarý | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky